Star Stable Renen

Bloggen uppdateras 4-7 dagar i veckan

Spirit

När Spirit kom blev jag väldigt glad då jag aldrig hade sett Spirit från Vildmarken!
Jag förstod inte vad alla pratade om mer än att Sso's Spirit var en "fakespirit". Så min snälla fader köpte en månads Netflix åt mig och jag kunde nu äntligen se Spirit, hästen från Vildmarken och Spirit Running Free.
 
Renee & Spirit
 
Jag tycker att upplägget på Spirit är väldigt bra, man behöver ägna lite tid och kämparglöd för att vinna Spirits förtroende och till slut kunna köpa Miradero äpplet och ge det till Spirit. Jag älskade att varje timma leta upp Spirit och göra hans uppdrag. Jag tycker att det här var en av Sso's roligare saker under tiden jag har spelat (även fast jag håller fast vid mitt älskade Halloween) Vissa tycker att Spirit är jobbig, det gör inte jag! Mer sådant här sso!
 
Renee vinner Spirits tillit!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: