Star Stable Renen

Bloggen uppdateras 4-7 dagar i veckan

Championat II Hiss eller diss?

Vad tycker du om championat? Är det något som du "använder" i spelet ofta?
 
Jag brukar tävla i championat när jag inte har något att göra, själv satsar jag att få en komplett medlajsamlig och det går långsamt framåt. Jag tycker det är ett roligt sätt att fördriva tiden. Efter klockan 16 går det oftast ett championat varje halvtimma och är man en klubb som sitter i exempelvis skype kan det bli väldigt roligt ibland. Det är dock lite tråkigt att en person i level 18 inte kan vinna över en i level 20 även fast de gör loppet lika bra, som tur är finns det ju olika championatgrupper som delas in efter level, och de i level 20 har ju på sätt och vis gjort sig förtjänta av det.
 
Championat ger ifrån sig mycket adrealin, svordomar och lyckliga rop. En vinner, tre får pris och de andra förlorar!
 
Championat, Hiss eller Diss?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: